تماس با آسانسور زر صنعت

اهمیت آشنایی با لوازم مکانیک و راه اندازی آسانسور نوشتن دیدگاه

می دانید که لیست مربوط به لوازم مکانیک و راه اندازی آسانسور کدامند؟ شما هم به دنبال آشنایی با لیست مربوط به لوازم نصب آسانسور هستید؟

آسانسور از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در طراحی ساختمان های چند طبقه می باشد. شما می توانید با نصب آسانسور، رفت و آمد افراد را در ساختمان مدنظرتان تسهیل کنید. جالب است بدانید که آسانسورها از قطعات بسیار متعددی طراحی شده اند. به طوری که در طراحی و ساخت آسانسورها از قطعات گوناگونی استفاده کرده اند. شما هم می توانید با تمام قطعات یاد شده از نزدیک آشنا شوید. در این صورت می توانید استفاده ی بهینه تری را از آسانسور خود داشته باشید. لازم به ذکر است که برخی از قطعات مکانیکی آسانسورها قیمت بالایی را دارند. بنابراین خرابی این قطعات می تواند هزینه های تعمیرات آسانسورها را افزایش دهد. بنابراین توصیه می شود که به شکل دوره ای آسانسور ساختمان خود را مورد سرویس دهی قرار دهید. همچنین با آگاهی بالایی از آسانسور در اختیارتان استفاده نمایید.

لوازم مکانیک و راه اندازی آسانسورها از قیمت متغیری برخوردارند. خرابی هر یک از قطعات یاد شده می تواند عملکرد عادی آسانسورها را با مشکل مواجه سازد. بنابراین در حین مشاهده ی هرگونه مشکلی، سریعا با نمایندگی پس از فروش آسانسور در اختیار خود تماس بگیرید. برای نصب و راه اندازی آسانسورها نیز از افراد کاربلد در این زمینه کمک بخواهید. در سایر قسمت های مقاله سعی داریم تا در مورد لوازم الکتریکال و مکانیکال توضیحات بیشتری را ارائه دهیم.

معرفی لوازم الکتریکال مربوط به آسانسور ها

لوازم الکتریکال آسانسور از مهمترین قطعات تشکیل دهنده آسانسورها می باشند. شما می توانید مشخصات و ویژگی های مربوط به هر یک از  لوازم مکانیک و راه اندازی آسانسور را با دقت بالایی مورد بررسی قرار دهید. جهت خرید و استفاده از لوازم یاد شده توصیه می شود که از وب سایت های معتبر اقدام نمایید. برای این منظور می توانید از وب سایت زر صنعت اقدام نمایید. آسانسورها برای داشتن عملکرد ایده آل به یکسری از مهمترین قطعات الکتریکال نیاز دارند.

بارزترین و مهمترین قطعات الکتریکال آسانسورها عبارتند از: آهن ربا مخصوص آسانسور، سیم تلفنی شش زوج فویل دار، بست تراول کابل، داکت نمره سه پلاستیکی، جعبه استپ قارچی، مغزی استپ قارچی، پیچ و مهره،  روغن دان مخصوص، علائم استاندارد برای گیربکس، کابلشو مخصوص ارت کشی، لوله خرطومی پلاستیکی، میکروسوئیچ اورلود، لیمیت پروانه ای ، نوار چسب مخصوص، شستی طبقه، فتوسل نقطه ای دو کاناله، فنر درب مرغوب، دیکتاتور درب لولایی، کلید سه گوش، تابلو فرمان، تلفن آویز، کلید تبدیل، چراغ تونلی، پریز بارانی. لوازم مکانیک و راه اندازی آسانسور ها بایستی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشند. در غیر این صورت نمی توانند نقش خود را به خوبی ایفا نمایند. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با لوازم الکتریکال آسانسورها، با متخصصان حرفه ای ما از وب سایت پیش روی تان در ارتباط باشید. همچنین می توانید کاتالوگ و دفترچه راهنمای مربوط به آسانسور خود را با دقت مورد مطالعه قرار دهید

معرفی لوازم مکانیکال آسانسور 

کاربران می توانند با دقت بالایی لیست کلیه قطعات آسانسور را مورد بررسی قرار دهند. در این صورت می توانند با آگاهی بیشتری از آسانسور ساختمان خود استفاده کنند. همچنین قطعات استفاده شده در تجهیزات مذکور به دو دسته تقسیم بندی می شوند. در قسمت قبلی لیستی از قطعات الکتریکال را عرضه کردیم. در این بخش نیز می توانید در مورد لوازم مکانیک و راه اندازی آسانسور اطلاعاتی را به دست آورید. بارزترین و اصلی ترین لوازم مکانیکال آسانسورها عبارتند از: گاورنر، فلکه هرزگرد، سیم بکسل گاورنر، سیم بکسل، قلاب سربکسل، کرپی مناسب برای سیم بکسل گاورنر، پیچ موتور، پک محافظ، لاستیک تخت مربوط به شاسی موتور، اشکی گاورنر، شاسی موتور، کفشک کابین، کفشک وزنه، وزنه، پاراشوت.

هر یک از لوازم مکانیک و راه اندازی آسانسور از مدل های مختلفی برخوردارند. بنابراین در حین خرید قطعات مربوط به آسانسورها، دقت و توجه لازم را داشته باشید. شما می توانید با توجه به مدل و ظرفیت آسانسور خود، ایده آل ترین قطعات و لوازم را خریداری کنید. ما نیز در این مجموعه سعی داریم تا بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهیم. بنابراین می توانید با خیال آسوده لوازم مکانیک و راه اندازی آسانسور تان را از وب سایت پیش روی خود خریداری کنید.آسانسور زر صنعت با کادری مجرب و دانش فنی بالا هموار سعی داشته مرغوب ترین اجناس را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود ارایه دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

close
باز کردن چت
سلام کارشناسان زر صنعت در اولین فرصت به تمامی سوالات شما درباره فروش آسانسور پاسخگو خواهند بود.